Zuiver

‘Zuiver zijn is handelen naar eer en geweten, eerlijk zijn naar cliënten en jezelf, collega’s en opdrachtgevers.’

J&G crisiszorg dankt zijn naam aan de initiatiefnemers Jaap Brouwer, bewegingsagoog en Gerrit Stomphorst, z- verpleegkundige.

Zij starten begin 2000 als één van de eerste zzp- ers in de VGZ en breiden hun organisatie uit met mensen uit hun eigen netwerk. “In de hectiek van een crisissituatie willen wij een aanvulling zijn en een sterke basis vormen om de crisisvraag op te lossen.”

De samenwerking van Jaap en Gerrit die gebaseerd is op het hebben van plezier en een hechte vriendschap, groeit uit tot een bemiddelingsbureau met 40 zorgprofessionals. “We hebben nooit de drijf gehad om te groeien, we willen opdrachten aannemen en daar goede mensen voor inzetten.” 

De drijfveren van Jaap en Gerrit zijn het persoonlijk contact en het serieus nemen van de hulpvraag.

“Wij willen een crisisvraag zo snel mogelijk beantwoorden, nemen elke hulpvraag serieus en werken nauw samen met onze opdrachtgevers. De cliënt staat hierin centraal en wij proberen de zorg te perfectioneren en professionaliseren.” Door zelf mee te werken op de werkvloer, bijeenkomsten te organiseren en altijd bereikbaar te zijn, blijven we laagdrempelig.”

Kwaliteit

J&G crisiszorg staat voor het aangaan van langdurige relaties met zijn opdrachtgevers. Dit omdat de persoonlijke noot die Jaap en Gerrit aan hun bedrijf geven altijd op de voorgrond staat en kwaliteit boven kwantiteit gaat. Bovendien zoeken zij nieuwe zorgprofessionals nog steeds binnen hun eigen netwerk. Hierdoor kunnen zij de kwaliteit van de medewerkers van J&G crisiszorg waarborgen en is er een grote verbondenheid.

“Het ondernemen bindt ons met elkaar, we zoeken elkaar op en breiden daardoor onze expertise uit. Samen weet je meer.”